Sabtu, 26 Desember 2009

YaAllah..rahmatilah kami!






Countdown Gegar Imtihan:19 Hari lagi..



Wah..semua perasaan ada..Namun,masih belum terlambat untuk dapat yang terbaik!We can do it!Pastikan niat x tersasar..Imtihan dunia ini untuk Islam pastinya!moga menjadi bonus untuk dakwah!!imtihan akhirat jua perlu dilipatgandakan usaha dan amal kerana ia adalah yang terakhir!!!

Ini adalah kali ke 2 saya akan menghadapi imtihan di bumi kinanah..xdinafikan pasti ada perasaan yang xdiingini berlaku..macam mana untuk menghilangkan rasa xselesa ini?Kembali pada Allah..saya pernah meluahkan kepada sahabat saya...Enti..,ana rasa macam xmampulah nak mantainkan result pada kali ini..Motivasi dari sahabat saya: Yakin pada Allah ya ukhti!Inshaallah,bila dah berusaha.bykkan doa dan tawakal tinggi kat Allah!La tahzan,Allahumaaki!~yakin ng Allah dan pertolonganNya...
Itulah yang saya harapkan..moga Allah menurunkan rahmat kepada kita semua di musim imtihan ini.InshaAllah,moga niat ikhlas kerana Allah!!

Kepada semua..selamat berusaha.lipatgandakan mujahadah..antum masih belum terlambat untuk meraih MUMTAZ kerana Allah!Inshaallah,semua ini dengan berkat kesabaran dan pengorbanan serta doa yang berterusan!Moga tawakkal tinggi kerana Allah!Ameen.Bittaufiq wannajah!!!

Semoga menjadi orang yang sentiasa redho dengan segala ketentuan dan ketetapan Allah..kerana semuanya dari Allah,..moga menjadi orang yang paling bersyukur dan bersabar!serta orang yang paling merendah diri berhadaan denganNya!



~Akhirnya,saya memohon tolong pada semua untuk doakan kejayaan kami semua ini..~supaya dapat mantainkan akademik,dan dapat mempertingkatkan kualiti ilmu dan amal!..Ampun maaf pada semua andai ada silap dan salah selama bermu`ayashah dengan saya!Terima kasih pada semua!!!!

Moga bermotivasi!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar