Rabu, 27 Oktober 2010

ALHAMDULILLAH(^_^)





Sudah hampir 5 bulan meninggalkan medan ini sehinggakan hampir terlupa password blog ini.hehe (^_^).Alhamdulillah Allah bagi kekuatan akhirnya untuk mencoret.Banyak peristiwa2 terjadi menjadikan kite semua lebih matang menghadapi hari-hari berbaki.Moga jauh dari masa2 kosong.Ya Rabb..perkenankan doa kami!
Benarlah kata Imam Hasan Al-Banna:'AlWajibat aksar minal waqt'
Kutip semangat dari kalam yang mulia,Junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W :Kebaikan generasi pertama umat ini kerana adanya sifat syahid dan keimanan yang kuat dan binasanya generasi akhir ummat ini kerana adanya sifat bakhil dan berangan-angan(hadis Bukhari&muslim)

-membina semangat baru agar terus berniat benar dan berhimmah tinggi!Mengharapkan doa-doa dari teman-teman agar terus THABAT seperti generasi pertama!ameen.

4 komentar:

  1. ukhti yang sentiasa bersemangat! sentiasa dalam doa dan mohon didoakan juga :)

    BalasHapus
  2. Seronok tengok gambar ukhti berucap. Benarlah, orang yang cemerlang... pelbagai boleh diusahakan untuk kepentingan agama dan dakwah. Doakan ana menjadi yang cemerlang juga, di dunia dan lebih lagi di akhirat...

    BalasHapus
  3. ameen ya Rabb..doakan dan sentiasa mendoakan ukhti2 tersayang!

    BalasHapus
  4. amin..semoga kita semua terus diberi kekuatan dalam dakwahNYA..

    jgn putus asa dan kuatkan keyakinan pd ILAHI..moga dirahmati sentiasa..doa sahabat2 sentiasa mngiringi nti..doakan ana jgak ye..

    uhubukifillah..

    BalasHapus