Selasa, 29 September 2009

Sanah helwah







Alhamdulillah...26.09.2009,genaplah umur saya 22 tahun..saya dah semakin berusia..oh tidak!!!Saya rasa lebih bermakna kerana ibu saya yang tercinta juga jatuh pada hari yang sama..xlupa pada murabbi saya.Selamat hari lahir!.Namun..saya sentiasa memikirkan adakah Allah meredhoi saya selama 22 tahun saya berada di atas muka bumi ini?adakah amal saya tergolong di kalangan golongan yang diterima amalnya?adakah Allah memandang saya?Saya takut dengan azab Allah..Saya mohon doa dari semua doakan semoga umur saya diberkati..moga saya lebih serius dalam amal dan sentiasa bersedia dengan apa yang berlaku..moga terus thabat di atas jalan ini..saya ingin menjadi org yang paling merendah diri...sabar dan syukuri atas nikmatNya..tidak sesekali takabbur dengan nikmat yang diberikan...YaAllah,,bantulah saya..

Terima kasih pada sahabat2 seperjuangan...saya tidak mampu menjadi sahabat terbaik buat kalian..saya insan biasa,ada khilaf dan salah!Saya rasa sangat terharu diatas pengorbanan ini dan ukhuwwah yang terbina!Saya tidak pernah mengharapkan apa2 melainkan DOA kerana doa sangat berharga untuk saya.Alhamdulillah!

Harapan saya untuk tinggalkan jahiliyyah..saya hendaklah terus malangkah kerana perjuangn masih panjang..saya cuma ingin menghabiskan diri saya dengan dakwah..sehingga saya syahid bertemu Allah dan menang!Moga saya ikhlas dalam amal dan istiqamah...Doakan dan terus mendoakan!Moga hari seterusnya lebih baik!selamat beramal!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar